Pokud zjistíte, že vám bylo omylem zasláno jiné zboží než jste si objednali, kontaktujte nás prosím neprodleně e-mailem na info@tausig.cz. Budeme se snažit tento problém co nejrychleji a pro Vás bezplatně řešit.
Následně je potřeba:
zaslat zboží s pokud možno s číslem faktury a popisem závady zpět na adresu: Tausig Ponožky Vinohradská 101, Praha 3, 130 00, a to doporučeně, bez dobírky.
Máte možnost:
A) Nárokovat nové identické zboží.
B) Vyměnit za zboží jiné.
Vrácení do 14 dní od zakoupení zboží přes e-shop tausig.cz je možné za stejných podmínek!
1.Informovat e-mailem, 2.Zaslat zboží na adresu
Zboží bylo poškozeno při přepravě (v případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu, je kupující oprávněn odmítnout převzetí).
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými na obalu.
Pozor! Reklamace není možná v případě zkoušení zboží! Punčochové zboží se z hygienických důvodů nezkouší, tudíž nárok na reklamaci zaniká. Pokud nevíte svou velikost, napište nám raději nejprve e-mail a pokusíme se Vám poradit.